11:28 У мовному таборі Шумського НВК | |
Літо-літечко… як довго чекали тебе і діти, і дорослі: учні, вчителі, вихователі, малеча. Літо – час відпочинку від виснажливої щоденної праці, від виконання домашніх завдань, від контрольних та самостійних робіт. Літо – це пора, коли можна займатись тим, що до душі, чого не встиг зробити під час навчального року. Літній мовний табір дає можливість відпочити і дещо покращити свій рівень володіння іноземною мовою в ігровій та розважальній формі, дискусійних клубах, вікторинах, перегляді та обговоренні відеосюжетів. Відомий вираз гласить «Learning a language has a beginning but no end». Це значить «Вивчення мови має початок, але не має кінця». Якщо ти поринув у світ іноземної мови, зокрема англійської, то не вистачить усього життя аби пізнати її до кінця. За допомогою мови пізнаєш все більше і більше англомовний світ, доносиш світу свій край, з його звичаями, традиціями, чудовою природою та історичними місцями та пам’ятками. Маєш можливість порівняти, зіставити, вивчити, поглибити знання мови, історії, природознавства. Саме таку можливість отримали школярі – члени табору Шумського НВК-гімназії: відвідавши мальовничий край Волині місто Луцьк з його визначними місцями сьогодення та минувшини, а також Дубенський замок. Діти описували побачене англійською мовою: вивчали нову лексику, вчились правильно будувати речення, подавати події в хронологічному порядку, робити презентацію, зрештою складати запитання вікторини та відповідати на них. E.g. 1. When was the city of Lutsk founded? 2. What’s the population of the city now? 3. What impressed you most of all in the Lubert castle? 4. Why did the kings and princes gather in the castle in the 15th century? 5. What weapon did they use during thet period of time? 6. Where and how did they store the provision? 7. What’s the shape of the Dubno castle? Це сприяє ефективному закріпленню на практиці набутих знань в межах основних програм, спираючись на візуальну та аудіо опору отриману під час екскурсій. Відома фраза «Veni, vidi, vici» отримала своє колоритно-мовне забарвлення «Прийшов, побачив, розказав, відтворив у пам’яті роки, події у певній логічній послідовності засобом англійських фразеологізмів, кліше та колоритної синонімічної групи слів і виразів. ІІ Другим етапом після екскурсійного (post excursion = post tour) обговорення було дослідження флори та фауни. What animals did you see in the local zoo? (повторення назв тварин). Котра з команд напише більше назв тварин і птахів на дошці, постерах. • a brown bear • a red fox • a polar fox • a lion • a tiger • a camel • a rabbit • a peahen (peacoch) • swan ( a black swan, a white swan) • a crane • a heron • a stock • a wolf • a monkey • a macaque? macaco [mə’keikəu] • a wild boar • a snake • a goat • a red squirrel (squirrel) ІІІ. Інтерактивна гра «Learn. Discover. Explore» з картинками. What exotic animals and birds would you like to see? Explore their Average Life-span. Animal • Komodo dragon • Toucan • Orangutan • Python • Zebra • American Bison • Red Kangaroo • Indian Rhinoceros • Giant Anteater (мурахоїд) • Orca • Walrus (морж) • Octopus • Moose Habitat hilly, subtropical, Indonesian lands South America, tropical forests rainforests of Borneo and Sumatra brush lands of Africa, Asia, Australia savannas, grasslands, wood land is of Africa North America and Great Plains Australia Northern India and Nepal rainforests of Central America, South America cold coastal waters Arctic coasts and seas tropical and temperate coastal waters Us, Canada, northern Europe, Russia Life-span 35 years 15-20 years 35 years 10-20 years 25 years 15-25 years 4-7 years 40-50 years 15 years 50-80 years 40 years 1-2 years 10-20 years ІV. Під час екскурсії привал на природі. Завдання: знайдіть листочки дерев, привезіть їх у школу, напишіть їх назви українською та англійською мовами. 1. sycamore – явір 2. birch – береза 3. lilac – бузок 4. ash – ясен 5. aspen – осика 6. poplar – тополя 7. acacia – акація 8. briar – шипшина 9. hawthorn – глід 10. bird-cherry – черемха 11. viburnum – калина 12. oak – дуб 13. willow – верба 14. maple – клен 15. hornbeam –граб Кожен з однієї команди по черзі диктує ( розвиток навиків письма – spelling) назву дерева, яку він знайшов і навпаки (помінятись ролями) Завдання на літо: засушити 10 пелюсток квітів (дівчатам) і записати їх назви англійською мовою. Завдання на літо для хлопців: записати і запам’ятати 10 назв птахів, котрі живуть в Україні. С.М. Шимків,вчитель англійської мови, вихователь мовного табору | |
|
Всього коментарів: 0 | |